maandag 27 augustus 2012

Na regen komt zonneschijn

Het blijft een mooi natuurverschijnsel.
Na al die regen in het weekend is het weer genieten van een zonnetje. Alhoewel die regenbogen ook mooi zijn.
De week begint met de gewone "huishoudelijke klusjes" en als er tijd is ga ik verder met een van mijn vele UFO's. En dat zijn er nog al wat. Te veel om uit te kiezen.
Maar laat ik deze week ook beginnen met een klein gedichtje uit een van mijn gedachten-boekjes. Deze komt uit het boekje waar mijn moeder ooit mee is begonnen.

Een open blik,
een warme stem,
een liefdevolle groet.
Al deze dingen
doen je zo goed.

Je hart verblijd
Gezondheid verrijkt
Deze gevoelens te beleven
geeft een rijker,
voller leven.

Laten we er weer een fijne week van maken, en geniet ook van kleine dingen.

Groet van Quilt Quebbel Maria

Geen opmerkingen: