vrijdag 14 september 2012

De ZomerBee is voorbij

Ja, de Zomer Bee's van de Movie Stars zijn voorbij.
Vandaag is het nieuwe seizoen weer begonnen. En dat was weer reuze gezellig. Een paar sterren waren nog niet aanwezig maar die zijn de volgende keer zeker van de partij.
En wat is er hard gewerkt in die zomermaanden. Er moest zoveel worden bijgekletst dat ik vergeten ben om foto's te maken.
Maar wel heb ik advies gekregen over hoe ik mijn keukenquilt verder kan gaan doorpitten. De blokken met de stitcherie moeten toch ook een accent krijgen. En het idee van Jacqueline ga ik gebruiken; "Met borduurgaren enkele quiltsteekjes rondom het blok maken". Dat zal zeker mooi worden.
Mijn Keukenquilt wacht rustig de quiltsteekjes af.
Thuis gekomen heb ik de Keukenquilt weer op het frame geplaatst en ga lekker weer verder.

Mijn hexagonnen-quilt werd goed bewonderd, en dat gaf mij een reuze-glimlach.
O dat is een mooi bruggetje naar de spreuk die ik in een van mijn gedachtenboekjes tegen kwam:

Ook als je de dag 
niet met een glimlach begroet,
is het niet te laat
om te oefenen
voor de dag van morgen...

Dus blijven oefenen als die glimlach in de vroege ochtend even niet gaat lukken.
En geniet ervan.

Groet van Quilt Quebbel Maria

Geen opmerkingen: