donderdag 27 september 2012

Een kleine Lappenladies Bee.

Het was maar een kleine Bee, niet wat de tijd betreft maar het aantal Ladies.
Siet was deze keer de gastvrouw en naast Wilma was ikzelf het derde Bee-lid. Normaal is het aantal zes, maar soms zijn er vele andere bezigheden die de Bee kleiner maken.
Maar dat mag de pret niet drukken. Er wordt weer heel wat af gebabbeld en Wilma maakt tussendoor toch nog heel wat applicatie-steekjes. Daardoor komt blok twee van haar december-quilt toch bijna af.

Het quilten geeft altijd iets extra's.
De aankleding zegt genoeg.



Door het quilten gaan de sterren extra stralen


Siet is al aan het door-quilten en tussendoor had zij ook nog even voor eenieder een heerlijk potje courgette-chutney gemaakt.
Dat wordt weer smullen!








Het was deze keer voor mij een korte Bee maar toch weer fijn om even bij elkaar te zijn en bij te babbelen.


Gisteravond zag ik op mijn blog dat ik een Give-Away heb gewonnen. Wat is dat leuk. Ik ben nog maar pas begonnen met bloggen (en nog niet van alle blog-activiteiten op de hoogte) en bij de eerste keer meedoen heb ik al prijs. Super-leuk. Op het blog lappendeken heb ik meegedaan met een reactie en nu krijg ik een paar schitterende lapjes toegestuurd. Daar ga ik van genieten.

Fijne dag allemaal en tot een volgende quebbel.
Groet van Quilt Quebbel, Maria

Geen opmerkingen: