woensdag 24 oktober 2012

Mooi begin van de dag.

Al vroeg zit ik achter de computer vandaag. Maar er was ook veel te lezen. Leuk al die nieuwe berichten op de verschillende blogs die ik volg.
Vandaag start ik mijn eerste activiteit als medewerker Beurzen van het Quiltersgilde (klik voor de link). Het inrichten van de info-stand op de Handwerkbeurs (klik voor de link). Alle spullen ga ik vanmorgen inladen en dan op naar Rotterdam. En aanstaande zaterdag sta ik zelf de gehele dag in de stand. De beurs is van donderdag tot en met zaterdag.
Ik ga mijn best doen om er een mooie stand van te maken. Komen jullie ook een kijkje nemen een dezer dagen?


Ik hou van mooie gedichten en gedachten. Via Dagelijkse Gedachte (klik voor de link) kom ik weer mooie regels tegen. Wat dacht je van deze:
Als je ze begrijpt,
zijn de dingen zoals ze zijn.
Als je ze niet begrijpt,
zijn de dingen zoals ze zijn.
-Zen-

Toch een mooi begin van deze dag.

Groet van Quilt Quebbel, Maria

1 opmerking:

Ageeth Dorsman zei

Door je lieve reactie op mijn blog, heb ik eens even jouw blog bezocht.
Ik kende je nog niet, maar wat heb je
een leuke blog! Ik ga je toevoegen bij
mijn favorieten. En misschien ga ik je
ook wel zien op de handwerkbeurs, want
daar ga ik zaterdag heen. Dus misschien tot dan!
Groetjes van Ageeth.