maandag 8 oktober 2012

Mooi weer een nieuwe week.

Een nieuwe week voor de boeg. Wat zal er allemaal gaan gebeuren?!
Het was vroeg vanmorgen, maar wel erg mooi.
Deze week begon in ieder geval met prachtig weer. Dan is slecht slapen en vroeg opstaan niet zo erg. Tussen de huishoud-klusjes door even een pauze.
Mmmmmmmm, lekker koffie!
Met een koffie en 'n speculaas(je) ga ik eerst de post doornemen en alle blogs lezen.
Wat wordt er weer leuk geschreven op die blogs. Ideeën en tips komen bij mij altijd goed van pas. Alleen zal de uitwerking even duren, maar alles op z'n tijd. Stap voor stap kom ik er ook wel.
Vanaf het balkon.
De zon laat zich vandaag weer vroeg zien.




En na de workshop `mini-landschapje maken` van afgelopen zaterdag zie ik overal wel een quiltje in.




Tekenen, ontwerpen zelf stof verven? Het lijkt me allemaal zo leuk om te doen. Eerst maar de Ufo's afmaken die in verschillende mappen wachten op afhandeling.
Ik kan nog jaren vooruit.
Gelukkig maar. Stel toch voor dat ik me ga vervelen!
Fijne dag allemaal.

Groet van Quilt Quebbel, Maria.

Geen opmerkingen: