woensdag 3 oktober 2012

Pluk de dag, ook als het regent!

Wat een weer. De herfst laat al goed van zich horen. Regen, wind en storm. Dus een prima weertje om lekker te handwerken.
De dagelijkse dingen zijn gedaan en de boodschappen in huis, dus heerlijk verder met mijn handwerkje.
Alleen nu moet ik kiezen wat het gaat worden. Patchen of quilten, borduren of breien, haken of toch eerst dat verstelwerk nog doen? Wat een dilemma!
Nee hoor, gewoon van alles een beetje en tussendoor genieten van een pauze met koffie of thee en een lekker lees- of quilt-boek.
Kleine quiltjes sieren de hal.



In mijn hal hangen deze kleine quiltjes met teksten die wat te zeggen hebben.




Spreekt voor zich.

Een "WELKOM" voor iedereen die binnen komt. In mijn huis maar ook op mijn blog.
Maak er wat van.







"PLUK DE DAG" is mijn lijf-spreuk. Niet elke dag gaat even gemakkelijk, maar je moet er wel het beste van maken. Met kleine stapjes kom je ook verder.

En ja, die huishoudklusjes............







Alle klusjes doe ik in kleine stapjes. Ook dat noodzakelijke huishouden, het hoort er nu eenmaal bij.
En elke dag, als het gaat, kom ik een paar quilt-steekjes verder.





Niet alles tegelijk en niet in een keer achter elkaar.

Groet van Quilt Quebbel, Maria.

Geen opmerkingen: