donderdag 15 november 2012

Opbouw voor het Quiltersgilde

Vandaag ga ik de info-stand voor het Quiltersgilde (klik voor de link) opbouwen.
Deze keer staan we op de Handwerk- en Quiltdagen (klik voor de link) in de Rijnhal in Arnhem.
Een beurs met veel aandacht voor quilters. Mooie tentoonstelling en veel winkeltjes. En natuurlijk ook het Quiltersgilde is dan van de partij.
Dit was in Rotterdam, nu misschien iets anders, maar wel herkenbaar.
Wie nog geen lid is, kan zich aanmelden. En voor de vele leden die er al zijn, kom gezellig langs voor een babbeltje of snuffel even tussen de vele kaarten die er te koop zijn.
Het is altijd leuk om enthousiaste verhalen te horen maar ook op- of aanmerkingen worden serieus genomen.

Dus tot op de beurs, zaterdag sta ik zelf in de infostand.

Groet van Quilt Quebbel, Maria.

2 opmerkingen:

Marjo B-W zei

Een goede beurs gewenst met veel gezelligheid (en nieuwe leden natuurlijk)!
Groetjes, Marjo B-W

Anoniem zei

Zo jammer dat ik nog niet echt mag lopen anders was ik je zeker even dag komen zeggen.
En weer rond de 25 leden erbij. Wat ontzettend goed van jullie.

Zo nu ben ik bijgelezen.
Hoe is het met de geverfde stofjes?

groetjes
Jenny