zaterdag 30 maart 2013

Voorbereiding voor .....

De voorbereiding voor de paasdagen is natuurlijk in volle gang.
Naast het schilderen van de eieren ben ik ook maar begonnen met warme sjaals en mutsen voor de paashaasjes te maken. En voor de schaapjes warme sokjes.
Wat een weer!
Je ziet de sokkenwol ligt klaar.
De laatste boodschappen voor de paasdagen zijn in huis.
Buiten ook nog even van het bijzondere weer genoten.
De rietkraag lijkt wel een ijs-sculptuur.
En binnen, bij de warme kachel, verder met de voorbereiding voor de beursdagen in Rijswijk (klik voor link)
Ik ga de infostand voor het Quiltersgilde (klik voor link) weer verzorgen.
Van vele restjes stof maak ik deze keer vogeltjes, die ik in de boom ga hangen.
Ik denk dat ik er ook maar warme mutsen en dassen bij ga doen!!??
Vogeltjes in de maak.
Geniet allemaal van de Paasdagen, met een zonnetje en warme kachel.

Groet van Quilt Quebbel, Maria.

1 opmerking:

Ageeth Dorsman zei

Jij ook Heel Fijne Paasdagen gewenst,
en die zijn best door te brengen binnen inderdaad! Wat zijn wij toch
een bofferds, met zo'n heerlijke hobby, die nooit van het weer
afhankelijk is.
Groetjes van Ageeth