donderdag 13 juni 2013

Voorbereiding QUIP-day

De voorbereiding is gedaan.
Alles staat klaar. Bijna alles dan. Ik moet nog even bedenken welk quiltwerkje ik ga doen. Maar de meeste spullen liggen klaar.
Bijna alles ligt klaar.
En natuurlijk ga ik ook reclame maken voor het Quiltersgilde.
Ik heb nog wat info-folders en van die leuke boekenleggers met de aankondiging van "Onze" grote tentoonstelling in Alkmaar.
Met een paar folders voor de liefhebber.
Morgen ga ik naar de Bee van de Movie Stars. Ik heb, door diverse omstandigheden, een paar Bee's moeten missen. Maar morgen ben ik van de partij. De traktatie i.v.m. mijn verjaardag staat al klaar.

Groet van Quilt Quebbel, Maria.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Nog of alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Dat zal best lekker en gezellig worden op de Bee vandaag!
En heel veel plezier op QUIP Day, hopelijk krijg je veel belangstelling. En als het heel erg druk wordt stuur er dan een paar naar de bibliotheek in Vught.....

Conny's-blog zei

Nog gefeliciteerd en een gezellige dag morgen............liefs.Conny