vrijdag 21 juni 2013

Waar is die goede ouderwetse zomer gebleven?

Ja, dat vraag ik me vandaag af. Ik heb wel tien keer op de kalender gekeken, maar de zomer(!!???) is vandaag echt begonnen. Volgens die kalender dus, maar de regen blijft maar stromen. Ik weet wel , goed voor land en plant. Maar geef mij maar een lekker zonnetje.
Het lijkt wel oktober.
Gelukkig is er altijd wel een handwerkje in de buurt om me niet te vervelen. Ha,ha, vervelen komt helemaal in mijn woordenboek niet voor. Ik kom meestal tijd tekort.
Heerlijk quilt-weer.
Regen laten we buiten en met een extra lampje ga ik verder met het quiltwerk van de tasjes-quilt. En tot mijn verbazing ben ik bijna klaar.
Toch wel eens lekker, een dag met een beetje regen.
Dus al snel heb ik weer een AFFO.

Fijn weekend allemaal en een
Groet van Quilt Quebbel, Maria.

1 opmerking:

quiltingmieke zei

piep

je ziet het weer is altijd voor iemand goed,
leuk hoor zo e dagje freubelen

knuf mieke