woensdag 28 augustus 2013

Voorbereiden voor de LappenLadies Bee

Deze woensdag-middag is er weer LappenLadies Bee.
En dus even een werkje voorbereiden om mee te nemen. Het moet deze keer in mijn rugtas passen, want ik ga met de "benen-wagen".
Er liggen nog twee blokken van de beren-klauw. Die voorbereiding heb ik al klaar liggen.
Twee klaar en nog twee te gaan.
Het zijn vele kleine stukjes die makkelijk mee te nemen zijn.
Lekker patchen met die kleine stukjes.
Op mijn ontwerp-wand, (wat een groot woord voor een flanel-doek aan de kast, maar ik ben er blij mee) zijn al enkel andere onderdelen te zien van mijn nieuwste project.
Over de rij met klosjes ben ik tevreden, maar de vogel in de boom moet duidelijker. Dat is zo fijn als je het werk van een afstand kunt bekijken, je ziet dan snel of er iets niet goed is.
Nieuw project. rij voor rij.
O, ik dwaal weer af.
Ik zou iets klaar leggen voor de Bee. Nou ik denk dat ik de volgende rij van mijn nieuwe project maar ga doen. De lapjes en de malletjes, om mandjes te maken,  zijn snel bij elkaar gezocht en hup alles in de tas.

Groet van Quilt Quebbel, Maria.

2 opmerkingen:

Yvonne zei

Wat een leuke naam de Lappen Ladies Bee, ik hoop dat je een gezellige middag hebt gehad en lekker hebt kunnen werken aan je mooie blokken.

Conny's-blog zei

Gezellige middag met elkaar weer.......liefs.Conny