dinsdag 5 november 2013

Laatste loodjes van een AFFO.

De laatste steekjes en de afwerkbies, en dan is de tastjesquilt af.
Ik wilde graag extra's aan de quilt toevoegen, knoopjes en stukjes leer. Maar wat is dat moeilijk om de juiste keus te maken. In mijn knopendoos kwam ik enkele "erfenis"-stukken tegen en die zijn het dus geworden.
Stofknoop uit de "Oude"- knopendoos.
Samen met mijn assistent zijn het mooie stoffen knopen geworden die de tasjes iets extra's moeten geven.
Kleine "pic-pac-knoopjes" noemden wij ze vroeger!
De grote knopen en de kleine stukjes leer (zijn oude jaslussen, ook uit de "erfenis") gaan de buitenste rand opfleuren.
Mooie oude spulletjes.
Vanavond en morgen de afwerkbies ertegenaan! Dat wordt nog even doorwerken.
Helemaal tevreden!!??
Groet van Quilt Quebbel, Maria.

4 opmerkingen:

miekequilt zei

O wat wordt ie mooi. Ik hoop hem een keer in het echt te zien.

Unknown zei

Wat ziet dat er gezellig uit. Ben benieuwd naar de eindresultaat foto!!

Chris zei

Oh wat ontzettend leuk om hem op deze manier te versieren. Dat wordt heel speciaal!

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat leuk, die knopen heb ik vroeger ook nog gemaakt, als ik kleding naaide. Wat zal het een leuke en aparte quilt worden!

Groetjes, Cisca