woensdag 5 februari 2014

"Quebbel` is weer in de lucht.

Quebbel was even minder aan het kwebbelen vanwege een vervelende keelontsteking. En van quebbelschrijven kwam ook even niet veel terecht door een blessure aan mijn rechter-schrijf-borduur-haak-quilt-hand.
Drie van mijn favorieten "vak"-literatuur!!
En wat doe je dan als schrijven en/of ander hand-activiteit niet gaan!!
Lezen, natuurlijk.
En laat dat gelukkig ook een hobby van me zijn. Boeken, meestal via mijn e-reader, tijdschriften, oude QuiltNieuwsen, vak-literatuur, ik had genoeg achterstand om dat eens even in te halen.


Gelukkig heb ik veel volgeschreven gedachten-boekjes.
Na zo'n twee weken blog-stilte ga ik maar eens aan de slag.
Maar laat ik beginnen met een paar spreuken die ik  in mijn gedachten-boekjes tegen kwam.
Wie wil helpen, vindt een middel,
wie niet wil helpen, vindt een excuus.

Volg je hart.
Het weet de weg.

Er valt aan alles altijd wel iets
 verkeerds te ontdekken,
maar het is handiger te letten 
op wat er goed aan is.
En ik heb ook al vast wat vakantie-gevoel te pakken gekregen. Heerlijk wegdromen over de reis, met ons kemperke, naar Griekenland. Ik kan eigenlijk niet wachten, maar het wordt vanzelf september. hoop ik.
Lekker voorgenieten.
En nu ga ik mijn werkje klaar leggen voor vanmiddag, LappenLadies Bee.

Groet van Quilt Quebbel, Maria.

4 opmerkingen:

quiltingmieke zei

piep, blij je seer te lezen, en hopelijk kan je ondertussen alweer wat steekjes doen, geniet van d bee

knuf

miekequilt zei

Wat een mooie tijdschriften allemaal. Met rust komt veel in orde , zo blijkt maar weer.

Yvonne zei

Niet zo druk op blogger maar je zit niet stil. Wat is het toch leuk om reisplannetjes te maken he?

Marina. zei

Fijn dat je weer beter bent.
Marina.