donderdag 17 juli 2014

Voorbereiding Tweede ZomerBee Movie Stars

Ja, vandaag is het huiswerk even opzij gezet om wat voorbereidingen te treffen voor morgen. Want dan is de ZomerBee bij mij in huis.
Het weer voorspelt warmte en veel zon. Wat ben ik dan blij dat het bij mij in huis altijd heerlijk koel is. Het balkon ligt op het noorden, geen direct zon in huis maar wel helder licht en lekker koel.
Quilting én Housework maken vandaag even plaats
voor kokkerellen.
Quebbel is dus vandaag druk met potten en pannen, bakken en braden en roeren en mengen. En ik vind het leuk.
De cakjes moeten nog wel even voorgeproefd worden!
Staat toch chic op zo'n miniqultje!
Het lekkers voorbij de koffie staat af te koelen en de soep is (door mijzelf) goed gekeurd.
Mijn spreuk van elke dag.
Het "welkoms-quiltje" hangt al klaar en de lijst met gegevens voor de Fair Days bij de Stofmeid te Borger. (klikvoorlink) liggen ook klaar.
Want ja, de Movie Stars gaan daar meedoen met heel veel mooie quilts én alle groepsquiltjes van deze Bee-groep. Ik moet zeggen, het is de moeite waard.
Dus noteer even in de agenda:
Vrijdag 22 augustus en zaterdag 23 augustus
Fair Days bij de Stofmeid te Borger.
Iedereen is welkom van 10:30 tot 16:30 uur.
Meer info staat op de site van De Stofmeid.
Deze handige tasjes gaan op de Fair Days in de verkoop
Zelf sta ik daar met grappige, leuke, handige kleine "dingetjes" om te verkopen voor het goede doel.
Fijne dag allemaal en geniet van het mooie weer.
Groet van Quilt Quebbel, Maria.

2 opmerkingen:

miekequilt zei

YES, tot morgen!!!!

mia zei

Het was goed toeven daar drie hoog, dank je wel