zondag 21 december 2014

Quebbel-Post

Omdat het patchen en quilten even niet zo goed gaat, door een medische ingreep in mijn ogen, ben ik druk geweest met maken, schrijven en versturen van de Kerst- en Nieuwjaarskaarten voor dit jaar.
Een mooie tekening, gemaakt door Isa.
De basiskaart voor dit jaar is een zelfgemaakte tekening van mijn kleindochter, Isa. Via haar school worden elk jaar kerstkaarten verkocht met een mooie tekening erop.

Een gezellige rommelige creatieve schrijftafel!!
En zelf heb ik er een gehaakt kerst-boompje bij gedaan. 
Ja, die oude Kerstzegels zijn nog te gebruiken.
En dan wat grappige, leuke, vrolijke "spullekes" erbij om er een Quebbel-Post van te maken.

De tekst die ik er dit jaar bij heb gedaan is:

Prettige Feestdagen
En voor de laatste dagen van dit jaar,
Veel gezelligheid met elkaar.
Voor de 365 dagen die dan volgen,
Veel geluk, liefde en weinig zorgen.

En wat is het leuk om "gewoon, ouderwets, door-de-postbode-in-je-brievenbus-gestopte" kaarten te ontvangen.
Maar ook na de laatste 2014-Movie Stars Bee, kwam ik thuis met prachtige kaarten en leuke spullekes cq. kleine cadeautjes.
Van kerstboom tot Kerst-Engel.
En van Boedha tot Kerst-Pinquin.
Die creatieve kerstboom komt nu wel erg vol te hangen met al die leuke dingen.

Ik wens iedereen een fijne voorbereidingstijd voor de aankomende feestdagen.

Groet van Quebbel, Maria.




5 opmerkingen:

miekequilt zei

Ik was een gelukkige die zo'n vrolijke envelop mocht ontvangen.
Bedankt.

mia zei

ook voor jou en de jouwen een hele fijne periode gewenst en een goed begin van 2015

Yvonne zei

Enig Maria die zelfgemaakte kaarten! Fijne feestdagen gewenst!

Ageeth Dorsman zei

Heerlijk, gewone Kerstkaarten in de brievenbus (en niet op Facebook of in de mailbox..), en die zelfgemaakte, die zijn natuurlijk het allerleukst!
Jij ook heel fijne Kerstdagen gewenst en een mooi 2015!
Groetjes van Ageeth

10ekequilt zei

Wat een leuke Kerstkaarten!
Wens jou ook hele fijne feestdagen en een gezond en creatief 2015!
Groetjes 10eke