woensdag 5 augustus 2015

D van Druiven

Ik blijf nog even in de "eetbare" letters.
Bij mijn ontbijtje liggen regelmatig van die lekkere druiven op het bordje. Blauwe, witte, rode, het maakt niet uit.
D van druiven, dieet, doorzetten, durven, dynamisch, denken, diabeet, dubbel, duo, enz. enz. ........
Het inkleuren van letter C was een leuk klusje. Dat het een hype is dat "kleuren voor volassenen", vind ik niet van belang. De rust en de ontspanning die dat simpele kleuren geeft is bij mij al lang bekent. Daar heb ik geen "nieuwe rage" voor nodig.
Mooi ontwerp voor een borduurwerkje!?
De schrijf-oefeningen geven ook rust. Zeker met de leuke aanwijzingen in het flow-boekje. En als je op internet gaat surfen en googlen kom je zoveel leuks tegen. Het zou bijna een nieuwe hobby kunnen worden!?
Als kind was ik al dol op die grote kleurpotloden-dozen.
Nou,ik hou me voorlopig lekker bezig met patchen, quilten, borduren, haken, schrijven, knutselen met de kleinkinderen, fotograferen, wandelen, koken, reizen met ons kemperke,.......
Oeps, dat zijn er al veel te veel.
Ga maar weer verder met kleuren,.... geeft rust en ontspanning!

Groet van Quebbel, Maria.

2 opmerkingen:

miekequilt zei

Hopelijk ook de D van doorgaan. Ik probeer iedere dag te bedenken wat er komen gaat. De Q zal wel lukken, maar de X ? En IJ is straks heerlijk verkoelend.

Ineke zei

Je bent er lekker druk mee...