zondag 2 augustus 2015

Het "Flow" Zomerproject

Ik ben groot fan van het tijdschrift "flow".
Zoals op elke voorkant staat: een tijdschrift zonder haast, over klein geluk, andere keuzes en simpeler leven. Nou dat zijn onderwerpen waar ik wel wat meer over wil weten.
Naast mooie artikelen zitten er elke maand ook leuke extra's bij. Van stickers tot mooie kaarten en van kleine boekjes tot geweldige opschrijfschriftjes.
Flow nummer 5, Hoe zomer Hoe slomer - LOESJE-
En bij nummer 5 zit een zomerproject-boekje; "een letter per dag". De makers van dat boekje zijn Viktor Chalkboard en Marlis Zimmerman. Op de site van Marlis, letterhand.com (klik voor link) zie je nog veel meer letter-inspiratie.
Elke dag van augustus een letter oefenen en meer.......
Ik ga dus proberen om elke dag een opdracht uit het boekje te maken en/of te oefenen.
tip 3? Het wordt dus letters tekenen en niet schrijven!
 Ik schrijf graag, dus dat zal geen probleem gaan worden.

Naast lezen en schrijven ben ik ook graag bezig met fotograferen. Ik weet (nog) niet alles over mijn camera en over fotografie. Maar mijn fototoestel ligt meestal wel binnen handbereik. En tegenwoordig met die handige telefoontjes kun je alles op een dag wel vastleggen.
Dus ik kwam op het idee om elke dag,tijdens het flow-zomer-letter-projert, iets te fotograferen dat in de vorm van een letter te maken is.
A van aardbei, actief, aardig, afwezig, agenda, anders, aandacht enz. enz......
Vandaag dus de A van Aardbei.
Mijn ontbijt bestaat meestal uit yoghurt of kwark met vers fruit.
Ben benieuwd wat ik met de letter B ga verzinnen!

Groet van Quebbel, Maria.

2 opmerkingen:

miekequilt zei

Dat is leuk, Maria. Laat je ons ( iedere dag?) meegenieten "

Yvonne zei

Wat een leuk idee! Dat was trouwens ook mijn ontbijt, Griekse yoghurt, muesli, noten en heerlijke Hollandse aardbeitjes.... Genieten dus van die A !