maandag 3 augustus 2015

Tweededag van mijn zomer-letter-project.

De tweede letter van het alfabet.
Een boeiende, bolle, bijzondere letter.
Voor mij was het vanochtend vroeg de B van Blauwe Bessen. Een gezond bolletje dat ik graag door mijn griekse yoghurt roer samen met wat muesli en honing.
De B van Blauwe Bes, Bewondering, Bewaren, Betalen, Boom, Bee,....enz.enz.
Gisteren heb ik wat oefeningen gemaakt met de letter A en vandaag met de letter B.
De "Flow" heeft me al heel wat schriftjes bezorgd.
Met een oude kroontjespen ging het best wel goed.
Toch wel wennen; schrijven met een kroontjespen.
Naast fotograferen en schrijven van kaarten en brieven, verzamel ik leuke, boeiende en interessante uitspraken, quote´s en gezegden. Al diverse (gedachten-)boekjes heb ik ermee vol geschreven.
"Schuin-schrift" is voor mij geen moeite!
En als "schrijf-oefening" heb ik vandaag een uitspraak van Einstein geschreven met een houtskool-potlood.

Ik duik morgen maar eens in de kast om op zoek te gaan naar andere materialen om mee te kunnen schrijven!

Groet van Quebbel, Maria.

3 opmerkingen:

miekequilt zei

Heerlijk, die blauwe bessen en supergezond

Yvonne zei

Heerlijke gezonde blauwe bessen.....wat wordt C...chocolade?

Chris zei

Oh wat grappig, ik verzamel ook uitspraken en schrijf ze in mijn boekje. Had al een logje voor morgen daarover in mijn gedachten en het boekje ligt sinds vanmorgen al naast me om er het een en ander in bij te schrijven.
Ik vind het vaak zo knap hoe mensen kort en bondig een mooie gedachte of waarheid kunnen omschrijven.