vrijdag 10 juni 2016

De N van Noten en Natuurlijk van Noord Groningen

de N van Noord Groningen.........
Quilts Kiek'n in Noord Groningen.
Maar eerst even iets over die andere Nnn......
Zo gezond, die noten! Leveren ijzer,vitamine E en vitamine B1. Veel onverzadigd vet. Beschermt tegen bepaalde hart- en vaatziekten. Verlaagt het LDL- cholesterol.
N van Noten, nasi-ballen, natuurazijn,
nectarines, negerzoenen, noedels,.....
Wat wil je nog meer! Ik heb er vanavond wel een lekker glaasje Port naast staan! Is ook gezond, zeggen velen. En goed voor mijn keel, kan ik morgen weer lekker veel quebbelen, haha.

Maar die N van Noord-Groningen is toch wel bijzonder.
De eerste dag zit erop. Wat een feest is het hier. En niet alleen door dat glaasje Port, hoor.
Er is zoveel te zien en ik ben blij dat er nog twee dagen te gaan zijn.
Super.

Zomaar langs de weg, lapjes te koop!


Ik wil niet teveel prijsgeven van al dat moois maar 'n paar foto's om een beetje nieuwsgierigheid te wekken moet toch kunnen!?

Wie gaat er nog naar Noord Groningen?
Het is echt de moeite meer dan waard om te gaan.

Groet van Quebbel, Maria.


Geen opmerkingen: